Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

  • Przejdź do menu głównego
  • Przejdź do menu dodatkowego
  • Przejdź do treści
  • Przejdź do wyszukiwarki

Przedszkole Miejskie Nr 27 im. Majki Jeżowskiej - PRZETARG NA 2023 R

Wersja mobilna

Czcionka:

  • Czcionka domyślna
  • Czcionka średnia
  • Czcionka duża
  • Kontrast:

    Zmień kontrast

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka

Kalendarium

Niedziela, 18 maja 2025 Imieniny: Alicji, Edwina

Informacje

Przedszkole Miejskie Nr 27

Przedszkole Miejskie Nr 27

  • Przejdź do BIP

Menu główne

  • O Przedszkolu
    • Misja i wizja
    • Osiągnięcia i certyfikaty
    • Dyplomy
    • Statut PM 27
  • Organizacja przedszkola
    • Oferujemy
    • Ramowy rozkład dnia
    • Podstawa programowa
    • Dane osobowe-obowiązek informacyjny
    • RODO
  • Numery kont
    • Opłata miesięczna
    • Rada rodziców
  • Nasza Kadra
    • Personel pedagogiczny
    • Personel administracyjny
  • Kontakt
  • DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI

Menu dodatkowe

  • ROK SZKOLNY 2024 - 2025
  • AKTUALNOŚCI
  • STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH
  • REKRUTACJA DO PRZEDSZKOLA NA ROK SZKOLNY 2025 - 2026
  • EDUKACJA PRZYSZŁOŚCI JAWORZNO
  • SYTUACJE ZAGROŻENIA
  • PROFILAKTYKA CHORÓB ZAKAŹNYCH
  • PODARUJ 1,5 % DLA NASZEGO PRZEDSZKOLA
  • CZYSTE POWIETRZE
  • JĘZYK ANGIELSKI
  • ALBUM FOTOGRAFICZNY
  • LOGOPEDIA
  • Gr.I "MOTYLKI"
    • Zadania dydaktyczno-wychowawcze
    • Nauczyciele
    • Kodeks Przedszkolaka
    • Wskazówki dla rodziców
      • Na początek :-)
      • Co trzylatek umieć powinien?
      • Kontrola potrzeb fizjologicznych
      • Ubieranie dziecka do przedszkola
      • Rozwój dzieci: o co należy zadbać a czego unikać
      • Rozwój samokontroli zachowania
      • Jak spędzać czas wolny z dzieckiem?
    • Rymowanki dla dzieci
  • Gr.II "PSZCZÓŁKI"
    • Projekt edukacyjny Sztuka widzenia
    • Zadania dydaktyczno-wychowawcze
    • Nauczyciele i kodeks grupy
    • Nasze piosenki
    • Wskazówki dla rodziców
  • Gr.III "PSIAKI"
    • Nauczyciele
    • Zadania dydaktyczno-wychowawcze
    • Kodeks "Psiaków"
    • Wskazówki dla rodziców
  • Gr. IV "MISIAKI"
    • Zadania dydaktyczno-wychowawcze
    • Nauczyciele
    • Kodeks Misiaków
    • PODZIĘKOWANIA
    • Wskazówki dla rodziców
      • Cechy rozwojowe 6 latka
  • Gr.V "KOCIAKI"
    • Zadania dydaktyczno-wychowawcze
    • Nauczyciele
    • Cechy rozwojowe pięciolatka
    • Cechy rozwojowe sześciolatka
  • Gr. VI "ŻABKI"
    • Nauczyciele
    • Zadania dydaktyczno - wychowawcze
    • Kodeks praw Dziecka
    • Europejska Karta praw i obowiązków rodzica
    • Zabawy dłońmi
  • TEATRZYK SKRZAT , FILHARMONIA ŚLĄSKA
  • JADŁOSPIS
    • SUBSTANCJE LUB PRODUKTY POWODUJĄCE ALERGIE I REAKCJE NIETOLERANCJI
  • WARTO PRZECZYTAĆ
  • ZDROWO JEMY, ZDROWO ROŚNIEMY
  • NASZA PATRONKA
  • KOMPETENCJE KLUCZOWE
  • DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
  • BEZPIECZNE WAKACJE
  • REKRUTACJA DO KLAS PIERWSZYCH SP 2025/2026
  • ZAMOWIENIA PUBLICZNE
    • PRZETARG 2022R
    • PRZETARG I - VI 2025
    • PRZETARG 2024 IX - XII
    • PRZETARG NA 2023 R
  • WSZYSTKO O WSZAWICY
  • KLESZCZE

Lokalizacja

Tutaj się znajdujemy.
Jesteś tutaj: Start / ZAMOWIENIA PUBLICZNE / PRZETARG NA 2023 R

PRZETARG NA 2023 R

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

PM 27

SWS 2022

ZAŁĄCZNIK 1

ZAŁĄCZNIK 2

ZAŁĄCZNIK 3

ZAŁĄCZNIK 4

ZAŁĄCZNIK 5

ZAŁĄCZNIK  6

 Ogłoszenie z otwarcia ofert

Unieważnienie części ofert

Przejdź do góry
  • Mapa strony
  • Oświadczenie o dostępności
  • Polityka prywatności
  • Przejdź do strony Fundacji Widzialni
  • Przejdź do strony Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji

Strona została opracowana w ramach projektu
Polska Akademia Dostępności
realizowanego przez Fundację Widzialni i Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji

Licencja Creative Commons - CC-BY-SA
PAD CMS jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe z wyłączeniem opublikowanych treści.